nuffnang ads

Follow Us Thanks!

Tuesday 10 January 2012

Ford pushes the 2013 Fusion



Akhir tahun ini, Ford Motor Co akan melancarkan Ford Fusion sedan midsize dalam tiga variasi - termasuk plug-in hibrid yang mendapat 100 mpg, besting setiap kenderaan berkuasa cecair yang lain untuk dijual kepada orang Amerika. Ia boleh menjadi satu persamaan yang berjaya, tetapi ada beberapa pembolehubah utama Ford tidak digunakan.

Fusion merupakan tulang belakang Syarikat Kereta Ford, dan mempunyai kereta yang paling popular dibina oleh pembuat Amerika, dengan jualan mencecah 248.067 pada tahun 2011. Untuk rekaan terbaru, Ford akan memperkenalkan Fiesta kecil dan Focus - versi Fusion untuk jualan di seluruh dunia, menggunakan nama MONDEO di Eropah dan di tempat lain, untuk mengurangkan kos di samping meningkatkan kualiti.






Bilangan yang akan menjadi kunci untuk Tenaga Fusion mungkin diletakkan sebagai plug-in hibrid untuk pembeli atau hanya merupakan satu lagi projek sains yang mahal. Fokus semua elektrik Ford hanya akan menjadi pengeluaran yang mempunyai pelekat $ 39,995 sebelum kredit cukai persekutuan $ 7,500. Jika Tenaga Fusion mempunyai harga yang sama, majoriti paduan yang dijual akan memandu pada hidrokarbon dan bukannya elektron.






ayat mungkin susah nak faham cz guna google translate..
sorry xsempat nak translate ngan betol..arap2 paham :-)

Sumber : Yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...