nuffnang ads

Follow Us Thanks!

Saturday 28 February 2015

Klinik Kesihatan Kerajaan Malaysia Adalah Yang Termurah Di Dunia

Apabila kita bercakap mengenai Klinik kesihatan mesti kita akan ingat RM1 kan. Apa tak nya setiap kali kita menerima rawatan mesti kita diwajibkan bayar hanya RM1. RM1 tu patutlah termurah di dunia. Kita sepatutnya bersyukur.

Nak diceritakan aku ni dah ada 2 orang anak. Kedua-duanya masih kecil lagi. Sampai je masa mesti perlu check up.


Tapi setiap kali pi check up tak sah kalau tak 2 atau 3 jam menunggu baru siap. Aku harap kerajaan tingkatkan lagi daya kerja nurse-nurse & staff klinik atau hospital kerajaan. Harga bayar dah murah tambah lagi sistem kerja cekap & cepat yang ni aku kasi A pada kemudahan Awam yang kerajaan bagi. Topik ni aku saja nak kongsikan pada semua pembaca. Mesti ramai yang sama hadapi keadaan macam aku ni. Kalau kita tak tegur siapa lagi nak tegurkan. InsyaAllah aku harap suatu hari nanti ada perubahan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...