nuffnang ads

Follow Us Thanks!

Monday 2 March 2015

Size Rangka Manusia yang Luar Biasa di Arab. (7 gambar)

Aktiviti cari gali gas di selatan timur padang pasir Arab menjumpai tinggalan rangka manusia saiz luar biasa.









Ini adalah kawasan Gurun Arab dipanggil kawasan kosong, atau dalam bahasa Arab, 'Rab-Ul-Khalee'. Penemuan itu telah dibuat oleh pasukan Aramco Exploration. Seperti negeri-negeri Allah dalam al-Quran bahawa Dia telah menjadikan manusia saiz luar biasa yang sama seperti yang pernah diwujudkan oleh Nya sebelum itu.
Mereka adalah dari Kaum Aad di mana Nabi HUD dihantar. Mereka sangat tinggi, besar, dan sangat kuat, sehinggakan mereka boleh meletakkan tangan mereka di sekitar batang pokok dan mencabut ia. Kemudian orang-orang ini, yang telah diberikan segala kuasa, berpaling menentang Allah dan Nabi dan melampaui semua sempadan yang ditetapkan oleh Allah. Hasilnya mereka telah dibinasakan. Ulama Arab Saudi percaya ini adalah mayat kaum Aad.
Tentera Arab mengawal ketat kawasan itu dan tiada siapa yang dibenarkan untuk memasuki kecuali kakitangan Aramco. Lihat lampiran dan nota saiz dua lelaki yang berdiri di dalam gambar berbanding dengan saiz tulang. Rangka berikut ditemui di Arab Saudi apabila Aramco memulakan pengerudian minyak.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...