nuffnang ads

Follow Us Thanks!

Friday 28 October 2011

Les Copaque kembali Pada Zaman Dahulu

Upin dan Ipin dah famous dibeberapa buah negara dan ramai kanak2 sukakan cerita ni..xhairan lah kan jika ada remaja dan ibubapa yang tumpang sekaki layan citer ni...nak dipendekkan citer ada 1 lagi keluaran cerita animasi dari company yang sama iaitu Les Copaque..mesti bestkan citer tu..apa tak nye bila kita tengok Upin dan Ipin kita dah taw keupayaan company sama hasilkan cerita yang lain..siri animasi terbaru mereka bertajuk Pada Zaman Dahulu. Melalui siri animasi Pada Zaman Dahulu, Les Copaque membawakan kisah-kisah rakyat yang popular dalam bentuk animasi, dan mempersembahkannya dalam bentuk yang menarik.

                                                           Promo Pada Zaman Dahulu :
 

Secara ringkasnya, Pada Zaman Dahulu akan mengisahkan mengenai Sang Kancil yang bijak pandai dalam menjalani pengembaraannya, bertemu dengan pelbagai watak-watak menarik yang lain. Kisah hidup Sang Kancil itu dikisahkan oleh sorang datuk kepada cucu-cucunya.

Watak2 dalam animasi Pada Zaman Dahulu :







Menurut pihak Les Copaque sendiri, mereka telah mengubah cara render animasi untuk Pada Zaman Dahulu, menjadikannya lebih menarik. Buat masa ini, tarikh pelancaran dan tayangannya di Malaysia masih lagi tidak diketahui lagi, namun pihak Les Copaque dijangka akan memperlihatkan beberapa sedutan daripada animasi itu kepada umum tidak lama lagi.

Diantara Contoh Render dorang :







nak taw best ke tak cerita ni jom kita saksikan bersama adik masing2 or ngan anak masing2 huhuhu...hanya di TV alhijrah...27 November 2011 ini....


sumber : Les Copaque & amanz

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...