nuffnang ads

Follow Us Thanks!

Friday 18 May 2012

Michael Owen tinggalkan United



Pemain berusia 32 tahun itu yang kontraknya tamat musim panas ini telah mengumumkan di Twitter bahawa kelab itu tidak akan menawarkan kontrak baru kepadanya.

Owen berkata: "Pengurus telah mengumumkan selepas perlawanan testimoni Selasa lepas bahawa kelab tidak akan menawarkan kontrak baru kepada saya."

Bekas pemain Liverpool, Real Madrid dan Newcastle itu merupakan peamin berpindah secara percuma musim panas 2009.

Owen telah membuat empat penampilan sahaja musim ini dan tidak beraksi sejak November kerana kecederaan paha.

Kata Owen lagi: "Saya telah menikmati setia saat dalam tiga tahun berada di kelab yang hebat ini.

"Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada pemain, pegawai dan penyokong atas sokongan mereka dan harapkan terbaik untuk mereka.

"Saya kini merancang untuk pergi bercuti dan memikirkan ke mana saya kena pergi selepas ini."

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...